Algemene voorwaarden

Bij Pluk me! streven wij naar de tevredenheid van onze klanten. We leveren graag kwaliteit aan onze klanten en besteden dan ook veel zorg aan onze producten/diensten. Mocht het onverhoopt toch ergens niet naar tevredenheid zijn dan vernemen wij dit graag en zullen wij aan de slag gaan met jouw feedback! Hieronder kun je onze algemene voorwaarden nalezen.

Algemeen

1. Deze algemene voorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op producten of diensten van Pluk me!, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder de volgende gegevens:

Pluk me!

Adres: Nigtevechtsepad 2, 1383 NE, Weesp

Email: plukmeweesp@hotmail.com, telefoonnummer: +31 6 46046635

KvK: 55305369

BTW/VAT: NL001658507B64

2. Bij afname van een product of dienst van Pluk me! ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

3. De prijzen van de producten en diensten staan los van prijzen die je elders (andere winkels of internetwinkels/webshops) treft.

4. Bij afname van een product of dienst ga je akkoord met de aangegeven of overeengekomen prijs.

Plukkaarten en cadeaukaarten (privé en zakelijk)

1. Bij afname van plukkaarten en/of cadeaukaarten ga je akkoord met de algemene voorwaarden van Pluk me!

2. Voor gekochte plukkaarten en/of cadeaukaarten wordt geen geld teruggegeven.

3. Je gekochte plukkaart en/of cadeaukaarten is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

4. Plukkaarten van Pluk me! zijn alleen geldig in het seizoen dat deze gekocht is. Cadeaukaarten van Pluk me! zijn onbeperkt geldig.

5. Een plukkaart is geldig voor een bepaalde tijd en hiermee kunnen geen rechten met betrekking tot een minimaal aantal keer plukken ontleent worden.

6. Pluk me! kan ten alle tijden je plukkaart(en) stopzetten.

7. Bezorgkosten van Pluk me! kunnen variëren.

8. Bezorgkosten staan los van het plukkaarten en/of cadeaukaarten bedrag tenzij anders overeen gekomen.

9. Levering van de plukkaarten en/of cadeaukaarten vindt plaats op het door de klant aangegeven adres.

10. Een foutief aangegeven adres wordt in rekening van de besteller gebracht.

11. Plukkaarten en/of cadeaukaarten kunnen niet met een tijdsgarantie geleverd worden.

12. Bij klachten over beschadigingen of houdbaarheid bij levering dien je het product (de plukkaarten en/of cadeaukaarten) terug te brengen/sturen of op een foto aan te tonen (zo kunnen wij zelf ook zien wat er aan de hand is).

13. Voor het terugbrengen van de producten ben je zelf verantwoordelijk.

14. Een levend product kan na aankoop niet retour genomen worden of geruild.

15. Wij doen ons uiterste best om kwaliteit te bieden en mensen te informeren, maar zijn niet verantwoordelijk voor de houdbaarheid van de geplukte bloemen.

Opgesteld op 16 april 2023